• Vandaag Gratis Verzending Naar 🇳🇱 & 🇧🇪
  • Vandaag Gratis Verzending Naar 🇳🇱 & 🇧🇪

Veelgestelde Vragen

VERZENDING

Wat is jullie verwachte levertijd?

Onze producten worden altijd binnen de 7 à 8 dagen bij jou thuis geleverd. Levertermijnen zijn afhankelijk van elk product en het land van levering. U vindt op de productpagina de exacte levertermijn op dat moment. 

Wij laten de verzending en levering over aan onze leverancier om zo te kunnen besparen op opslag- en transportkosten. Hierdoor kunnen wij onze producten tegen een lagere prijs aanbieden dan andere concurrenten.

Houd er rekening mee dat feestdagen invloed kunnen hebben op de verzending, waardoor de levering kan worden vertraagd. 

CORONA UPDATE: Door de gevolgen van Covid19 op de transportsector is de maximale levertermijn verlengd naar 14 werkdagen.

De verwachte levertijd is verstreken. Waar is mijn bestelling?

99% van de bestelde producten worden binnen de verwachte levertijd geleverd. Er zijn soms gevallen van vertraagde aankomst van de bestelling. Dit is vaak te wijten aan problemen in het verzend- of leveringsproces.

Als je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets hebt ontvangen, neem dan contact met ons op zodat we je kunnen helpen.

Hoe wordt mijn bestelling naar mij gestuurd?

Al onze producten worden verzonden via een internationale koerierdienst, compleet met track & trace nummers en zorgvuldig verzegelde verpakkingen. 

Is de verzending duur?

Wij nemen de verzendkosten van elke bestelling voor onze rekening. Wij bieden dan ook GRATIS verzending in Nederland en België.

Ik wil graag mijn bestelling ophalen, kan dat?

Helaas is dit niet mogelijk, omdat we met verschillende leveranciers werken die meerdere magazijnen hebben.    

TERUGZENDINGEN

Wat is jullie retourbeleid?

Wij bieden een 30-dagen geld-terug-garantie. Als je niet 100% tevreden bent met jouw aankoop, neem dan contact met ons op via info@havitz.nl binnen 30 dagen na levering van jouw artikel. Wij helpen je graag bij het retour- en terugbetalingsproces.   

MIJN BESTELLING

Hoe kan ik zien waar mijn bestelling op dit moment is?

Wij bieden je de mogelijkheid om jouw bestelling te volgen door simpelweg jouw track & trace nummer in te voeren. Zodra je het nummer in de verzendbevestiging krijgt, vul je het in op onze Volg Mijn Bestelling pagina en klik je op de Track-knop. That’s it: je ziet direct waar jouw pakket zich op dit moment bevindt en welke stappen jouw levering al heeft doorlopen.

Er is een probleem met mijn bestelling. Wat moet ik doen?

Neem hier of via info@havitz.nl contact met ons op. We zullen ons best doen om het probleem op te lossen.

Wat als ik de inhoud van mijn bestelling moet aanpassen?

Als je artikelen wilt toevoegen aan je bestaande bestelling, plaats dan een extra bestelling. Wij slaan jouw betaalgegevens niet op en kunnen wijzigingen die na de bestelling worden aangebracht, niet verwerken.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren? 

Annuleringen worden alleen geaccepteerd voor volledig geprijsde artikelen. Bovendien moeten deze 60 minuten vanaf het moment van de bestelling worden gedaan. Als je een bestelling binnen de gestelde termijn wilt annuleren, kun je ons een e-mail sturen naar info@havitz.nl. Wij verwerken de bestellingen zo snel mogelijk dus annuleringen zijn tijdgevoelig.   

TRACK & TRACE

Waar kan ik mijn Track en Trace code vinden?

Uw Track- en Trace-code (ordernummer) is te vinden in de verzend bevestigingsmail die na aankoop wordt verzonden.

De Track & Trace code geeft geen informatie. Waarom?

Pas als jouw pakketje bij het postorderbedrijf aankomt, stelt het informatie ter beschikking. Houd er rekening mee dat er enige vertraging kan optreden tussen de aankomst en de verzending vanuit de magazijnen.

CONTACT

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Je kunt ons een e-mail sturen naar info@havitz.nl. We helpen je graag verder. :)